I maj 2018 udsendte AKUT-fonden nye vilkår for modtagelse af AKUT-midler for kalenderåret 2018 og fremover. Er din organisation i mål med disse nye forretningsgange?
Er din organisation i mål med disse nye forretningsgange?
Ri er den foretrukne rådgiver for en lang række organisationer, der modtager AKUT-midler og har derfor indgående praktisk kendskab til, hvordan de enkelte organisationer har tilrettelagt forretningsgange og regelsæt for brugen af AKUT-midler - og vi afholder nu et gå-hjem-møde om AKUT og de nye vilkår og retningslinjer.
Eva Agerlin fra Forhandlingsfællesskabet, som har deltaget i forhandlingerne om de nye vilkår for modtagelse af AKUT-midler, vil være tilstede og vil fortælle om baggrunden for de nye vilkår, herunder om de forhandlinger, der udmøntede sig i de nye vilkår.
Herudover vil partner og statsautoriseret revisor Tine Kristiansen Bünger fra Ri fortælle om ændringen i erklæring fra revisor, samt hvordan organisationerne kan tilsikre, at opfylde de nye vilkår for AKUT-midler fremadrettet.
På gå-hjem-mødet om AKUT vil du få indsigt i:
Herudover vil du have mulighed for at sparre med lignende organisationer, der modtager AKUT-midler om de problemstillinger, de enkelte organisationer har oplevet i arbejdet med tilrettelæggelse af forretningsgange for brugen af midlerne.
Målgruppe:
Gå-hjem-mødet er målrettet ansvarlige for AKUT-midler i organisationer der modtager sådanne midler.
Deltagelse i mødet er gratis.
Har du praktiske spørgsmål kontakt venligst marketing- og kommunikationschef, Mia Eton-McKinsey på mail [email protected] eller tlf. 3038 2133
Vi glæder os til at se jer alle!
FOA
Staunings Plads 1-3
1790 København V
06-05-2019 / 13:00-15:30
03-05-2019 12:00
Hent kalenderfil (virker til de fleste programmer)
Se læringsmateriale